מהו מזון כלבים היבש והבריא ביותר כדי להאכיל את הכלב שלך? ‏

מזון כלבים טבעי הוא אחד מיוצר ללא שימוש בכימיקלים סינתטיים. מזונות טבעיים אינם מכילים צבעים מלאכותיים, טעמים או חומרים משמרים. מרכיבים טבעיים אם הם מגיעים מצמח או ממקורות בעלי חיים. חלק ממזונות הכלבים משתמשים במרכיבים מלאכותיים כדי להגביר את הקסם והטעם שלהם, דבר שעלול להזיק לחיית המחמד שלך. המרכיבים הנוספים למזון כלבים טבעי צריכים להיות בריאים ולהכיל כימיקלים מינימליים. חשוב לקרוא תוויות בקפידה כדי להבטיח שחיית המחמד שלך מקבלת ארוחה מזינה ומאוזנת.

מתכון גבוה לחלבון חשוב לשמירה על גוף בריא, לכן בחר מזון בעל תכולת חלבון גבוהה. חפש מתכון עשיר בנוגדי חמצון. תערובת החלבונים הגבוהה של אוליג 'ן עשויה מ-85% בשר, ומכילה תערובת בריאה של ירקות ופירות. המרכיבים האלה יכולים לתמוך במערכת החיסונית של הכלב שלך. גם מזון זה נמוך בדגנים ואינו מכיל חומרים משמרים מלאכותיים.

מזון כלבים טבעי טוב יותר לבריאותו ועיכולו של הכלב שלך. בחר אחד עם גודל חלק קטן, כמו כלבים קטנים יותר צריכים חתיכות קטנות. חפשו מותגים שמשתמשים בגרגרים שלמים ובמרכיבים בריאים אחרים. מריק, למשל, מפרט את המרכיבים שלו בחזית החבילה. גרגרים שלמים יכולים להיות טובים לעיכול, בעוד עוף יכול להמריץ את הכלב שלך ולשמור אותו רזה. לבסוף, הקפידו לחפש מוצרים המיוצרים במרכיבים אורגניים טריים.

כמה מותגי מזון כלבים טבעיים הם ללא תבואה ומכילים מרכיבים אורגניים. לדוגמה, קו המזון האורגני של קסטור ופולוקס מכיל חלבונים אורגניים, ארוחות בשר, ירקות, פירות ושמנים. טעם הבר הוא עוד מותג מזון כלבים פופולרי ללא תבואה ואורגני. Diamond Naturals הבעלים של המותג Wild. מוצר זה מכיל מגוון של מקורות חלבונים, כולל אגסים ותפוחים שלמים.

בעוד שיש כמה מותגים של מזון כלבים אורגני, עדיף להימנע מהנדסה גנטית. אורגניזמים מהונדסים גנטיים נוצרים במעבדות. הנדסה גנטית נפוצה כוללת פולי סויה, תירס, שזיפים ושמן קנולה. בעוד שמרכיבים אורגניים טובים יותר לבריאות הכלב שלך, הנדסה גנטית עלולה להזיק לבריאות חיית המחמד שלך.

חלק ממזונות הכלבים הטבעיים מכילים תוצרי לוואי של בשר כמו גלוטן תירס וקמח אורז. תוצרי הלוואי האלה לא טעימים לכלב שלך, אבל הם מקורות טובים לחלבון. בנוסף, מזונות אלה מלאים בנוגדי חמצון. יתרונות אלה יכולים להועיל לרמות האנרגיה של הכלב שלך. הם מכילים גם סיבים, החיוניים לעיכול בריא.

לבסוף, מזון כלבים טבעי מועיל גם לבריאות הכלב. הוא יכול לשפר את העיכול, לספק אנרגיה ולסייע בניהול המשקל, תלוי ברמת הפעילות של הכלב שלך. אם אתה מבולבל לגבי איזה סוג לבחור, תבדוק את רשימת המרכיבים בזהירות כדי לראות מה הכי טוב לכלב שלך. אחד הדברים החשובים שיש לזכור הוא שלכמה נוסחאות טבעיות יש סוגים שונים של פחמימות, שהן מקור האנרגיה העיקרי של הכלב שלך. מזונות שלמים מכילים גם ויטמינים ומינרלים החשובים לבריאותו הכוללת של הכלב.

מזון כלבים טבעי מועיל למערכת העיכול ולבריאות העור של כלבך. דיאטה טובה יותר עשויה אפילו לשפר את חסינותו של הכלב שלך. זה יכול גם לקדם גידול שרירים רזה ומעיל צלול. מזון כלבים טבעי הוא גם טוב יותר לסביבה, כי הוא מכיל פחות תוספים וחומרים משמרים.

אחד המותגים הטבעיים הטובים ביותר הוא מריק. עם אוכל אמיתי, שלם, מריק מציע מגוון של אפשרויות מזון יבש ורטוב לכלב שלך. הם גם מציעים טיפולי שיניים וכלבי כלבים חדורי גלם. קשה להשתבש עם מריק. שווה לנסות אם אתה מודאג מאיכות האוכל של הכלב שלך.

שומנים חיוניים לכלבים. מאכלי כלבים טבעיים רבים מכילים שומן מן החי. שמן דגים ושומן עוף הם מקורות נהדרים לאומגה-3 ו-6 חומצות שומן שעוזרות לעור ולמעיל של הכלב שלך. הם עוזרים למנוע פריחות ועור מגרד. חומצות שומן נמצאות כמעט תמיד בשמן דגים, אך ניתן למצוא אותן גם בשמן פשתן, בשמן קנולה ובשמן סויה. מספר סוגים שונים של אגוזים מכילים גם חומצות שומן.

מזון הכלבים הטבעי הטוב ביותר אינו מכיל מרכיבים מלאכותיים ועונה על הנחיות AAFCO. בשונה ממזון קונבנציונלי, מזונות טבעיים רבים מכילים ויטמינים ומינרלים. הם גם מיוצרים ללא חומרים משמרים וטעמים מלאכותיים. בין אם הכלב שלך אוהב דגים, עופות, או תזונה מבוססת דגים, יש מזון טבעי שיענה על הצרכים שלהם.

פרטים נוספים: מזון טבעי לכלבים: raw-planet